Bli Administratör för ert företag!
I vår e-handel för företagskunder har vi två olika roller, vanlig Användare och Administratör.
Som Administratör för ert företag kan du själv hålla koll på era leveransadresser, Användare, hela företagets orderhistorik och era fakturor.
Leveransadresser
Som Administratör kan du redigera befintliga eller lägga till nya leveransadresser för ert företag. Det gör du enkelt under fliken Adressbok under Mitt konto.
Användare
Som Administratör får du tillgång till fliken Användare. Här ser du alla som har behörighet till er e-handel, du kan även skapa upp nya Användare och Administratörer.
Vill du sätta en begränsning på Användarna så kan du här ange en budget. Budgeten sätts per användare och fungerar både i butik och e-handeln.
Ordervy
Som Administratör får du under fliken Ordervy tillgång till hela företagets orderhistorik, oavsett om ordern är lagd i e-handeln eller butik.
Här kan du följa era inköp och filtrera på t.ex vem eller var ordern lades, du kan även ladda ner informationen till Excel.
Fakturor
Som Administratör kan du se alla fakturor för ert företag, du kan även ladda ner fakturorna som PDF.
Vill du veta mer eller bli Administratör för ert företag, kontakta webbsupport så hjälper vi dig.
Bästa hälsningar,
Teamet på Swedol